35mm HARMAN PHOENIX 200
- Sýte farby, ladené vo charakteristickom Phoenix tónu
- Výraznou zelenou
- Sýtou červenou
- Živou modrou
- Výborný farebný základ pre ďalšie kreatívne spracovanie počas a po skenovaní (ako na flatbed skeneroch, tak aj na LAB skeneroch Fujifilm/Noritsu)
- Snímajte len pri dobrom a stálom svetle
- Pracujte starostlivo so správnou expozíciou
- Merajte na stredné tóny
- Najviac je Phoenix vhodný pre street photo, portrét a ďalšie žánre, kde fotografovaný objekt vypĺňa väčšinu snímky
120 Cinestill 400Dynamic
35mm Kodak Colorplus 200-24
35mm Kodak Ultra Max 400-24
120 Cinestill 800Tungsten
35mm Cinestill 400Dynamic-36
35mm Kodak Ultra Max 400-36 3PACK
35mm Kodak Colorplus 200-36
35mm Lomography Analogue Trio Mixed Film Pack 35 mm
35mm Cinestill 800Tungsten-36
35mm Kodak Ultra Max 400-24 3PACK
35mm Lomography Color Negative 100-36 3PACK
35mm Lomography Color Negative 400-36 3PACK
35mm Kodak Gold 200-24
35mm Kodak Gold 200-24 2PACK
35mm Kodak Gold 200-36
35mm Kodak Portra 160-36
35mm Fujifilm 400-36
35mm Kodak Ultra Max 400-36
35mm Kodak Gold 200-36 3PACK
35mm Kodak Ektar 100-36
120 Cinestill 50Daylight
CINESTILL 50Daylight je farebný negatívny film pre 120 - stredoformátové analógové fotoaparáty s ISO 50/18°. Filmy Cinestill sú založené na profesionálnej filmovej surovine. CineStill 50D pochádza z kinofilmu Kodak Vision3 50D. CineStill však vyvinul patent na proces, ktorý dovoľuje jednoduché odstránenie vrstvy REMJET na zadnej strane kinofilmov Kodak a vytvára tým unikátny profesionálny fotografický film. Vďaka Cinestill procesu je možné film vyvolať v laboratóriu pomocou klasického procesu farebných filmov C-41.
CineStil 50D je v súčasnosti pravdepodobne najjemnejší farebný negatívny film na svete. Vyznačuje sa tiež vynikajúcou expozičnou šírkou.
Špecifikácie CineStill 50D: Vyváženie farieb pri dennom svetle 5500K. Odstránenie vrstvy REMJET vytvára jedinečné halation efekty - odrazy svetelných zdrojov.
35mm Cinestill Xpro 50D-36
CINESTILL 50D je farebný negatívny film pre 35mm analógové fotoaparáty s ISO 50/18°. Filmy Cinestill sú založené na profesionálnej filmovej surovine. CineStill 50D pochádza z kinofilmu Kodak Vision3 50D. CineStill však vyvinul patent na proces, ktorý dovoľuje jednoduché odstránenie vrstvy REMJET na zadnej strane kinofilmov Kodak a vytvára tým unikátny profesionálny fotografický film. Vďaka Cinestill procesu je možné film vyvolať v laboratóriu pomocou klasického procesu farebných filmov C-41.
CineStil 50D je v súčasnosti pravdepodobne najjemnejší farebný negatívny film na svete. Vyznačuje sa tiež vynikajúcou expozičnou šírkou.
Špecifikácie CineStill 50D:
- Vyváženie farieb pri dennom svetle 5500K.
- Odstránenie vrstvy REMJET vytvára jedinečné halation efekty - odrazy svetelných zdrojov.
120 Fujifilm Pro 400H
35mm Kodak Portra 800-36
120 Kodak Gold 200
35mm Kodak Portra 400-36
35mm Lomography LomoChrome 400-36
35mm Kodak Gold 200-24 3PACK
120 Kodak Portra 400
35mm Fujifilm Provia 100F-36
Fujifilm Provia 100F Professional (RDP III) je stredne citlivý diapozitívny 35mm film s vyvážením denného svetla a ISO 100/21°. Pochvíliť sa môže jemnou zrnitosťou, vynikajúcou ostrosťou, veľmi širokou škálou reprodukcie tónov a extrémne neutrálnou sivou farbou.
Typické pre všetky filmy Fujifilm je veľmi dobré rozlíšenie zelených tónov a podanie nebeskej modrej.
Či už ide o portrét, módu, krajinu, architektúru, produktovú a reklamnú fotografiu, cestovanie alebo zátišie, Provia 100F vždy poskytuje vynikajúce výsledky vďaka veľmi dobre vyváženému neutrálnemu a prirodzenému podaniu farieb a dokonalej reprodukcii jemných detailov.
35mm Fujifilm Velvia 100-36
FUJIFILM VELVIA 100 je farebný, diapozitívny film pre 35mm analógové fotoaparáty. VELVIA 100 využíva nové technológie, ktoré umožňujú vytvoriť ešte jemnejšie zrno a zdvojnásobiť citlivosť na svetlo.
Velvia 100 ponúka zvýšenú sýtosť a vynikajúcu brilanciu farieb. Pre tento film sú charakteristické dokonalé červené, modré, žlté a zelené podanie. Podanie nebeskej modrej a zelenej farby rastlín robí z Velvia 100 optimálny film pre krajinársku fotografiu. Okrem toho v produktovej fotografii a vo fotoštúdiu má Velvia 100 široké spektrum použitia.
Rozdiely medzi Velvia 100 a 50: - Velvia 100 ponúka dvojnásobnú citlivosť na svetlo. - Velvia 100 má výhodu v jemnosti zrna - Farebné podanie je veľmi podobné, ale nie úplne identické. Najmä podanie farieb v oblastiach tieňov je viditeľne odlišné. - Velvia 100 má o niečo väčší kontrast ako Velvia 50 a jej expozičná šírka je o niečo menšia.